Assemblees generals
Assemblees Ordinàries.
Una per exercici.
Tasques administratives
Convocatòria d’assemblees ordinàries i extraordinàries per ordre del President o dels legitimats per llei.
Redacció i enviament de les actes corresponents a tots els propietaris.
Reunió amb el comitè executiu, en cas que n'hi hagi.
Comunicació als propietaris, en finalitzar l’ exercici, de la liquidació dels comptes generals, balanços resultants, així com les previsions per al següent exercici, i altra informació complementària.
Enviament de correu electrònic o tramesa de carta amb detall de les quotes de l’exercici.
Tasques comptables
Comptabilització, d’acord amb el Pla General Comptable, de tota l’activitat econòmica de la Comunitat de Propietaris a través dels programes d’administració de finques confeccionats a tal efecte.
Control de la tresoreria.
Seguiment del pressupost amb control de les desviacions.
Expedició de rebuts de quotes ordinàries, segons acord de la Junta.
Expedició de les ordres de pagament de les reparacions, serveis, inspeccions, gestions, etc. encarregats per la Comunitat.
Digitalització de totes les factures en format PDF.
Tasques de contingut legal
Assessorament professional al President o el Comitè executiu, sobre les qüestions que afecten la comunitat de propietaris.
Gestió de la reclamació als deutors.
Altres actuacions
Assessorament tècnic.
Petició de pressupostos d’obres ordinàries.
Encàrrec, administració i seguiment d’obres de manteniment ordinari.
Dipòsit, custòdia i arxiu de la documentació de la Comunitat.
Atenció als propietaris
Personalment a les oficines del:
C/ Cavallers 21 de Palafrugell
Per correu electrònic: info@giscom.cat
Per telèfon i whatsApp: +34 972 611 023
*Mòbil personalitzat per a presidents i conserges.